fredag den 17. december 2010

Swatches and more

Hej alle :-)
I mit tidligere indlæg omkring Coastalscents paletten, lovede jeg vidst nogle swatches og nærbilleder.
Yderligere detaljer om paletten kan findes i det gamle indlæg, link til det HER!


Et par swatches.

Swatchede hurtigt lige nogle tilfældige farver. Vil lige påpege at jeg ikke brugte nogen base under dem. Så som sagt er de ret pigmenterede i sig selv.

Paletten er rigtig god for dem som lige er startet med at bruge makeup, da den giver et godt udvalg af meget naturlige farver, oven i det er prisen heller ikke noget at gå galt i byen over.

Selvom jeg er rigtigt vild med mine M.A.C øjenskygger, så bruger jeg oftere denne palette istedet, fordi det er så nemt og bekvemt at alle farverne er samlet.

Som i kan se på billederne er der også en masse forskellige teksturer at vælge imellem i paletten, både matte, frost(glimtrene) satin(perlemors agtig).
Hvilket er rigtig godt, da du har flere muligheder med øjenskyggerne, fx. at bruge nogle af farverne til at fylde dine bryn ind.



Hvis der skulle være flere spørgsmål om paletten, så læs det tidligere indlæg(link til det i toppen).
- Eller skriv en kommentar med spørgsmålet i :-))




/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar