søndag den 26. december 2010

Feeling Christmassy

Hey alle :)

Idag står den igen på juletamtam med min familie, og vi er idag hjemme hos mig.
Synes det er hyggeligt, dog hænger julemaden mig efterhånden et godt stykke ud af halsen.



Uh yeah, pose!

Men jeg er i julestemning stadig, hvad angår makeuppen. Som i kan se på billedet, er mine læber knald røde. Det er en julegave fra min søster, som tidligere nævnt er et år i USA.

Denne røde læbestift kombo, er den mest holdbare jeg nogensinde har prøvet! Jeg prøvede den hurtigt aftenen jeg fik den, før jeg skulle i seng. Det endte med at jeg faldt i søvn med den på, men men men, da jeg vågnede om morgenen sad den på helt intakt! ALDRIG har jeg prøvet sådan med en rød løbestift! For uden det smitter den overhovedet ikke af, hverken på glasset, eller på den udkåret kyssetrold.






Læbestiften jeg taler om er, Loréals infallible lipstick i farven beyonce. Det er en af farverne fra en celebrity kollektion, hvilken jeg ikke tror vi har i her i Danmark endnu, dog er jeg næsten sikker på at vi har den almindelige kollektion. Jeg kan ikke andet end at anbefale dem! De er perfekte, til en tur i byen, ude at spise, eller en hyggelig aften med læbeaction ;-)! Da de virkelig ikke rør sig!


Måden den fungere på er at man først bruger den røde del, lader den tørre i 2-3 minutter, og så bruger man den 'hvide' del oven på. (Jeg vil dog anbefale at bruge læbepomade 10-15 minutter før man bruger denne, da den ligesom alle andre langværende læbestifte, har risiko for at udtørre læberne).



/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar