onsdag den 8. december 2010

Produkt 'review'

Tilegnet alle makeup junkies :) :)
Alle jer makeup junkies, der ligesom både Maja og mig er vilde med makeup, specielt mærket M.A.C, her kommet et lille tip. M.A.C, har tonvis af forskellige produkter, som passer til alle hudfarve, unge som gamle. Det er et af arbejdende makeup artisters fortrukne makeup mærker, både pga. produkternes kvalitet og gode pigmentering. 
Det er vidst sikkert at sige at M.A.C er kendt for deres mange øjenskygger. Jer som er vilde med M.A.C, ved vel også hvilken frustreret oplevelse det kan være at skulle shoppe efter øjenskygger der, eftersom det er umådeligt svært at bestemme sig for hvilken en af de mange farver man skal have og eftersom prisen på en M.A.C øjenskygge ligger på 130 kr. er det ofte ikke en mulighed bare at købe alle dem man lyster:).
Her kommer tippet så:
Som jeg vidst nok fik nævnt i den sidste blog, er jeg en flittig youtuber. Ligesom hjemmesiderne med taskerne, fik jeg også på youtube et tip om dette produkt.


Produktet er en 28-øjenskygge pallette, med neutrale farvede øjenskygger.


Øjenskyggerne har samme størrelse
som en M.A.C øjenskygge.
Jeg købte palletten før jeg blev en stor tilhænger af www.ebay.com og derfor endte jeg altså med at betale ekstra penge for den. Jeg købte den på hjemmesiden: www.coastalscents.com og betalte $18.95 hvilket er 105,69 kr.
LINK til palletten HER!
Selvom de fleste færdige lavet palletter de har på siden kan købes på andre sider såsom Ebay til billigere penge, har hjemmesiden også en masse BILLIGE makeup børster/pensler, som jeg ikke har fundet billigere andre steder. Desuden vil jeg lige påpege at den billigste internationale forseendelse var den de kaldte for express. Selvom firmaet er 'bosat' i Californien tog det kun 4 dage før jeg havde mine ting hos mig! IMPONERENDE!


Her kommer lige nogle billeder af paletten i brug:
Mig der bruger den på Maja.
Palette er af god kvalitet og skyggerne er godt pigmenteret, jeg vil klart anbefale den som enten en julegaver, eller en lille gave til julestrømpen :)

 HER! er et LINK til den samme paletten på ebay, har tjekket at sælgeren er en 'top rated'

Den koster herinde $5.99 + $9.99 = $15.98 hvilket er 89.12 kr.


Håber det vil glæde eller hjælpe nogle:)
/Cecilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar