søndag den 19. december 2010

Dear God

Dove - normal to dark skin
Hej allesammen :-)

Sidder lige nu og beder til gud efter et mindre mirakel.
Eftersom jeg hverken har tid, penge elle lyst til at begynde i solarium igen, valgte jeg idag at ty mig til andre metoder(selvbruner).

- For nogle år tilbage, da jeg stadig spillede badminton, var jeg til et stævne og havde ikke været i sol(som jeg gik MEGET i dengang!) Og eftersom jeg
ikke ville vise mig bleg frem på banen gik jeg til angreb med selfbruneren. Noget jeg aldrig skulle have gjort!

ALDRIG og jeg mener virkelig aldrig, har jeg set en hudfarve så orange...
Siden dengang har jeg været en 'modstander' af selvbruner. Men eftersom jeg nu er blevet hunde rad og virkelig påvirket af de skrammekampanger som der kører nu, valgte jeg altså at prøve igen.

Denne gang havde jeg dog nogle ekstra finesser smidt i ærmet.
Før jeg brugte selvbruneren, rensede jeg alt død hud af med en hamphandske og en skrupcream, efter det smurte jeg en tyk cream på steder med rug hud, såsom albuer, knæer, ankler og hænder, for at undgå at selvbruneren ville sætte sig fast disse steder.

Indtil videre kan jeg ikke se nogen stor forskel, men er ski' lidt urolig for imorgen.
Specielt for hvordan min ryg vil se ud, eftersom jeg havde utroligt svært ved at nå, og bogstaveligt talt var ved at rive min skulder af led for at få smurt mig ind.

Håber skisme på det bedste, ellers må jeg være en 'annoying orange', i en uges tid;-)

Kryds fingre for mig.
/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar