torsdag den 23. december 2010

Gifts from the US!

Hurra for badeværelses skod belysning! 

Hej Allesammen :-)

Igår modtog jeg + resten af min familie en kasse med gaver fra min tvillingesøster, som lige nu er udviklings student i USA, Michigan. I blandt gaverne, var to advents gaver til mig :)! De ses begge på billederne.
Link til hendes rejseblog HER!
Link til hendes Beautyblog HER!

St Ives abricot scrub - Som dufter oven ud skønt og er rigtig rigtig god! Jeg mener min søster sagde den kostede hvad der svarer til 15-20 DKK! Hvilket jo er sindsygt billigt! Brugte den igår, og åh hvor den bare efterlod min hud blød som en babyrøv! (den indeholder også Salicylsyre, som hjælper med bumser).

Queen Helene Mint Julep Masque - var en ordre fra min side! Har hørt rigtig mange gode ting om den på youtube, men desværre kan den ikke købes i Danmark, af hvad jeg ved af. Så havde nævnt den for min søster, og til mit held stødte hun på den en dag, og købte en til både hende og jeg.  Jeg prøvede den efter at havde skrubbet alt døds hud af med St Ives apricot scrub, og jeg synes selv den var rigtig god. Den efterlod mit ansigt med en rigtig ren følelse! Og duften!!!!!! Den dufter præcis ligesom som de grønne originale Stimorol tyggegummi, ummmmmmh! og den kostede også kun omkring de 15-20 DKK!!!!

Lige inden jeg forlader jer, lovede jeg i et tidligere indlæg om selvbruner, lige at følge om op hvordan det endte, og var faktisk rigtigt overasket! Hele min krop (dog minus mine albuer og HÆNDER!) såå rigtigt naturligt brun ud. Skal dog lige påpeje at jeg vågnede dagen efter, til hvad der kun kan beskrives som en stank! Stanken af selvbruner that is! føj!!!

Alt for nu :-) Glædelig jul til alle.
/Cecilie

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar