tirsdag den 21. december 2010

Lovely day

mig der ligner en total kejle. 
Så er jeg her igen efter en lille pause. Havde ikke noget kamera, men så kom jeg lige i tanke om at der var kamera på min computer. hmfl..

I dag var det planlagt at jeg skulle op kl. 11.30, så ville min mors kæreste hente mig hos Cille. Det skete så ikke.. Vi vågnede kl. 12.30 og det var for sent for både min bror, mor og mors kæreste at hente mig - hvorfor har jeg ikke kørekort??!!! Nå men det tog mig ca. halvanden time at komme hjem fra Cecilie, som med bil ville have taget 10 minutter. Lorte busser. Skidt pyt, det ødelægger da ikke min dag nej. Jeg skulle undervise i dans senere på dagen tæt på mig (jeg underviser i dans, så ved i det) i så fald tog jeg derhen til kl. 16.30-18 som planlagt, så er små 650 kr. lige indtjent der. I LOVE MY JOB!!! Nu har jeg råd til nytårs sko eftersom jeg har brugt alle mine penge fra min løn på 4000 kr. på gaver -.-.. I så fald har det været en rimelig ok dag. Jeg er lige kommet hjem og jeg er vildt træt. Tror snart jeg vil lægge mig i sengen og få sovet aftenen fra i går ud. Og Cecilie, tak for en dejlig bytur, men ostepops - når du er sulten for sjov. HI. SEE YOU EVERYBODY ;-)

/ Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar