søndag den 5. december 2010

Military style



I dag skete det endnu en gang at jeg fyldte kurven på asos, dog ude at bestille noget som helst ... DESVÆRRE! :-(

Dette er bare nogle af tingene som havnede i min kurv. Jeg synes det er et virkeligt cool look. Få at gå i detaljer ville jeg bære looket med en stram hestehale. Tror det ville være sååå nice :)

Har set mig vild på den militær stil, som efterhånden har været derude et stykke tid.

Hvis dog bare asos havde en 'levende' butik, ville jeg love aldrig nogensinde at shoppe nogen andre steder for tøj og sko!
:)


Priser:
Bukser: 499.95 DKK
Trøje: 230.75 DKK
Tørklæde: 288.44 DKK
Sko: 624.94 DKK
taske: 346.12 DKK
solbriller: 96.15 DKK
neglelak: 95.66 DKK

I alt: 2182.01 DKK

Hvis jeg dog bare ikke skulle bruge alle mine penge på julegaver! Må vel bare håbe at min mor og far læser det her, JOKE :D!!

/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar