onsdag den 15. december 2010

Cheap shoes vs. expensive shoes :-)

Miley cyrus i Alexander Wang
Kim kardashian
I Christian Louboutin
$15.99 = 89.18 DKK
$12.89 = 72.45 DKK
$19.99 = 111.49 DKK
Heidi Montag i Christian Louboutin

Hej alle :-)
Ved ikke om i savler ligeså meget som mig, når i ser Hollywoods rige tøser, på den rødeløber eller til andre arrangementer, med alt alt alt for flotte, men dyre, sko på.

Jeg er utroligt forelsket i specielt Christian Louboutins sko! Men let's face it, de er ude af min rækkevidde! med en mindstepris på omkring de 3000 kr. har min økonomi intet at stille op!

Meeeen meeeeen meeeen, jeg har endnu en FED hjemmeside til jer med samme problem. Denne hjemmeside har en masse billige sko! For ikke at tale om en masse sko, som sjovt nok ligner en masse designer sko. fx Alexander Wang og Christian Louboutin.(Billeder oven over).

Som også tidligere nævnt her på bloggen er jeg stor 'beundre' af Kim kardashians stil, derfor kommer det ikke som nogen overraskelse at skoene på billedet ovenover, som ligner hendes, også er mine favoritter!

På siden kan man også købe sko, tasker, smykker osv. men for at være hudløst ærligt, ligner tøjet noget du ville finde på utallige strippere/skanks rundt omkring ;-)

For at komme til hjemmesiden, www.amiclubwear.com kan du klikke HER!



God shopping og behersk jeg nu ;-)
/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar