onsdag den 8. december 2010

Majas ønsker





Her er nogle af mine ønsker til juleaften, jeg håber meget på at få nogle af disse ønsker opfyldt! Jeg elsker make up, sko og tøj, så derfor er det naturligvis på min ønskeliste (tror dog alligevel min mor har en masse andre gode gaver til mig, som jeg ikke ved noget om). Navnene på disse ønsker hvis i også som mig gerne vil have noget er der her, så kommer de følgende:
Blending børste nr. 224:  250 kr. 
Eyeliner børste nr. 210: 155 kr.
Fluidline blacktrack: 135 kr.
Margin blush: 175 kr.
Øjenskygge beauty marked (den lilla agtige): 130 kr.
Øjenskygge brun: 130 kr. (har tænkt at bruge den til mine øjenbryn)
Øjenskygge dizzlelight: 130 kr. 
Strobe creme til under foundation: 260 kr.
H&M stiletter sorte: 249 kr.
Sko fra victoriassecret.com: ca. 450 kr.
/Maja

1 kommentar: