tirsdag den 7. december 2010

Love at first sight!

Hejsa alle :)

Jeg har længe været en kæmpe fan af den amerikanske reality-stjerne Kim Kardashian's stil! Specielt er jeg en stor beundre af hendes taskevalg! Taskerne hun bruger er egenligt den samme model, bare i forskellige farver eller størrelser, nemlig Hermez Birkin tasken! Som desværre koster røven ud af en rig mands buks!

men men men jeg har igen fundet håb! Jeg er en meget flittig youtuber hvis man kan sige det sådan, og på det sidste har en masse 'kendte' guru'er som har lavet giveaways sponsoreret af hjemmesiden www.handbagheaven.com og selvfølgelig skulle jeg da ind og kigge. OG HURRA FOR DET!!

Efter noget tids søgen, fandt jeg denne lækre bandit derinde!
fra www.handbagheaven.com

Tasken koster $63.96 hvilket er 356.71 kr.!! Jeg tror at det er skæbnen at jeg skal have den taske det må det simpelthen være!

Tasken på billedet er i farven 'blue'. Den findes også i to andre farver, Cream og black. Jeg må indrømme at jeg hælder mest til den blå af dem alle, dog er jeg også vildt med den 'cream', den sorte derimod er jeg ikke særligt begejstret for.

Den ægte Hermez Birkin taske.



LINK til tasken HER!


For lige at vise ligheden mellem tasken jeg fandt på www.handbagheaven.com og den originale Birkin taske, kommer her et billede af den ægte.




Håber min begejstring er smittende;)
/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar