lørdag den 5. februar 2011

NEW DELICIOUS HAT AND SHOES!

Hey alle! Jeg ved at det er lidt længe siden jeg har skrevet herinde og det nok mest er Cecilie der tager slæbet, men har været lidt hængt op! Skal nok forbedre det ;-)

NÅ ... Jeg er henne og besøge min far i Litauen og jeg har naturligvis fået shoppet lidt...

Jeg har købt mange ting - men jeg vil lige vise jer to af mine yndlings. Billederne skal self nok komme senere i en bedre kvalitet! Men her er mine babyer..

Hatten kostede 339 lt dvs. 779 dk, jeg synes selv det var ret dyrt, men det var ægte pels og læder, sååå..... Skoene kostede 310 lt dvs. 713 kr. Åh nu er lige gået op for mig at jeg snart ikke har flere penge +++ jeg har købt en masse mere. SHIT! Hihihi... Men hope you like it. I DO!! hihi

// MAJA






Ingen kommentarer:

Send en kommentar