fredag den 11. februar 2011

M.A.C peacocky!

Hej igen alle!

Jeg har været ude og shoppe lidt. d. 8 februar kom der den nye kollektion inde i M.A.C som hedder peacocky. Det ville i også have kunne set, hvis I har holdt lidt øje inde på www.temptalia.com. Jeg har købt to lipgloss derfra som faktisk er en mere flydende læbestift. JEG ER HELT VILD MED DEN!
den ene jeg har købt er en mere hudfarvet lipgloss som hedder Woo Me og den anden er en helt skrigerød der hedder Strut Your Stuff! Woo Me bruger jeg til hverdag og Strut Your Stuff bruger jeg til fester. Der er mange mange andre farver også. De koster 180 kr.

Her er nogle eksempler af dem på mig:
Med 'Strut Your Stuff'

Swatches af de forskellige lipgloss fra Peacocky
Sådan ser de ud og med 'Woo Me'



// Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar