fredag den 4. februar 2011

My next purchases

Her er lige nogle ting, som jeg regner med at bestille snarest muligt.


FoxyLocksextensions - er eftersigende de mest kvalitetsbevidste extensions derude! man kan vælge alverdens farver og i både 120g eller 160g. Jeg regner med at bestille 160g i farve #4 chokolate brown. Desuden er de allerede tilpasset med spænder. 

Ejeren af denne webshop har en youtube kanal, hvor hun flittigt viser udvalg af farver frem, og viser hvordan de skal påføres.

HER er et link til videoen hvor hun viser alle deres forskellige farver.
HER er et link til hvordan du påfører dem.

Håret er desuden remy hair, hvilket betyder at alle hårsækkene er vendt samme vej, så håret ikke filtre så let.
Prisen på håret er næsten en joke!!! £82.50 og det er inkl. shipping. omregnet til danske kr. er det: 724,80 kr.




Det næste er MAC's face and body foundation, som desværre ikke bliver solgt ved nogle af de MAC counters i DK som jeg kender. Men heldigvis har jeg som tidligere nævnt en tvillingesøster som sidder i USA, som med glæde vil bestille den på maccosmetics.com, eftersom hun selv er stor tilhænger af den.

Jeg vil ikke gå i detaljer omkring denne, eftersom min søster allerede har gjort det på hendes blog.





/Cecilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar