torsdag den 24. februar 2011

Better late than never....

Igår var jeg ude og spise med en stor samling af min familie. Selvom det lykkedes mig at få taget billeder af hvor jeg havde på af tøj, lykkedes det mig ikke at få sat billederne op, wooopsi ;-)!!

Jakke, skjorte og bukser fra Gina Tricot.
Taske fra ebay.
sko fra defeeter
halskæder, nogle min mor havde med hjem fra modeugen..



Det samme er gældene med disse billeder. Tog dem, men fik dem aldrig sat op... Men dette  var min makeup og mit hår i Tirsdags. 

Øjene= painterly paintpot fra MAC, Naked lunch fra MAC, Blacktrack fluidline fra MAC på øjenlåget. Hush fra MAC som highligther og L'oréal Voluminous Carbon Black Mascara.
ansigt= Dior Nude foundation og en blanding af MAC Studio Sculpt concealer i NW15 og NW 20.
Læberne= Victoria Secret very voluptous lip plumper i farven baby pink. 
Mit hår krøllede jeg med et fladjern.

//Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar