fredag den 11. februar 2011

Hollywood smile

Da jeg kom hjem fra skole idag, lå der til min store fornøjelse, det jeg havde bestilt over ebay.com for mindre end en uge siden!

Det var Crest 3D White whitestrips 2 hours express, som er et produkt til at blege sine tænder med, hvis nogle aldrig skulle have hørt om det.

Jeg har før prøvet at blege mine tænder med et sæt fra matas. Man skulle med det sidde med nogle skinner hvor man 'proppede' noget gel i. Men jeg var alt andet end tilfreds med det 'resultat' det gav.

Men så hørte jeg for længe siden om Crest via. youtube. You gotta' love youtube!! og valgte pga. denne video at bestille de nye slags. 

Mig efter at have haft dem på i 1 time. TIK TAK....

Forskellen mellem disse og den gamle slags er at man ved den gamle slags skulle sidde med det på tænderne i 30 minutter om dagen i 10 dage før at man kunne se resultater. Med disse slipper man for det, og kan i stedet se resultat allerede efter de 2 timer.

I pakken er der 4 pakker, dvs. en behandling til hver 3 måned.

*** Det er overhovedet ikke ubehageligt at have dem på, da de sidder rigtigt godt fast, så man kan sagtens snakke. Den eneste ting ved det, er at min mund var ret klistret, hvilket jeg havde forventet, dog var det ikke noget som smagte grimt på nogen måde.



Jeg vil stærkt anbefale disse til folk på jagt efter et lysere smil ;-)!

//Cecilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar