onsdag den 6. april 2011

When I'm bored :-))











Hejsa alle. Her er lidt få billeder fra i dag. Jeg har sidder og keder mig lidt og tænkte jeg lige ville lægge lidt makeup. På øjnene har jeg i øjenkrogen M.A.C beauty market og M.A.C satin traupe og M.A.C tempting. Jeg har lagt dem i den rækkefølge som jeg har skrevet. De er alle lagt oven i hinanden. I inderkrogen har jeg lagt en jeg faktisk tit også bruger som highlighter: M.A.C phloof! den er super fed. Under øjet har jeg lagt de samme som jeg har lagt i øjenkrogen. På midten af øjenkrogen lagde jeg en grønlig: M.A.C sumptious olive. Ale dette har jeg blændet rigtig godt sammen, så det falder naturligt. Dernæst lagde jeg en næsten utydelig streg på øjet med: M.A.C fluidline blacktrack. Aller øverst inden øjenbrynet har jeg lagt: M.A.C orb. På mine øjenbryn har jeg brugt: M.A.C satin taupe. På læberne har jeg brugt en lipliner: M.A.C beet og lipstick M.A.C Girl about town. På kindbenene har jeg lagt M.A.C margin blush og M.A.C gab blush. Over kindbenene har jeg lagt en highlighter M.A.C by candlelight. Og som pudder M.A.C medium mineral. Det var vidst det hele. Hvis I kunne tænke jer en video hvor jeg viser skridt efter skridt, så skriv endelig en kommentar!!

//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar