lørdag den 23. april 2011

The past is haunting me ....

Selvom jeg har lagt i solen den seneste uge, er jeg stadig lige så bleg i ansigtet(% 1000 irriterende fregner).

Jeg har før haft problemer, med at få sol i mit ansigt, men jeg var overbevist om at det var min skintonic der var for kraftig, og eftersom jeg ikke har brugt nogen skintonic det sidste halve år, glædede jeg mig endelig til at blive brun. 

Da jeg var yngre havde jeg ingen problemer med at blive brun, men derimod havde jeg jernmangel som jeg tog jernpiller for....

Så idag valgte jeg at google symptomer på jernmangel, og halløjsa!!
Symptomerne var b.la. hovedpine, bleghed og træthed! Hvilket alle er symptomer min krop udviser!! 

Så nu skal jeg bare hurtigst muligt i Matas og købe jernpiller, så jeg kan blive brun, fri for hovedpine og få min energi tilbage!!!!!!

//Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar