lørdag den 9. april 2011

Getting in shape in time for the bikini season

Tror at det er ved at være 2 ½ måned siden at jeg virkelig begyndte at tænke over at motionere igen.
Min krop har altid været let at vedligeholde, dvs. indtil for 2½ år siden, hvor jeg spillede badminton to gange om ugen + to gange fodbold også. Men efter jeg stoppede med dette, og stoppede med alt andet form for motion også for den sags skyld, har min krop kunne bemærke det tydeligt. Foruden en rigtig dårlig kondition, så var mine lår + røv begyndt at dingle, men det var først da min mave, som er det jeg altid har været mest glad for ved mig selv, begyndte at miste muskel strukturen at jeg virkelig tænkte, nu må jeg op og i gang!!!

Jeg meldte mig ind i fitnessworld i februar, hvor Maja allerede var tilmeldt, så det passede mig fint at have en at træne med.
Derudover begyndte jeg at løbe 1 og nogle gange 2 gange om ugen ved siden. Selvom jeg faktisk er begyndt at nyde at træne igen, så er der uger hvor man ikke føler for at løbe en tur eller tage i fitness og så er sjipping et rigtigt godt alternativ.

Og nu når vejret har været så fantastisk som idag, så er der altså ingen undskyldning for ikke at komme ud!




Citat: fra denne artikkel:

"Når du sjipper træner du arme og ben, og som en ekstra bonus er sjipning, når det kommer til kalorieforbrænding, mere effektivt end såvel cykling som jogging".


^^^tal da lige om jackpot! nemt, sjovt og kalorieforbrændende på en og samme tid.
Synes i burde læse artiklen nærmere, den kommer med nogle gode pointer og tips.

En sidste ting ville være angående sjippetov, så har jeg erfaret at det er bedre med et sjippetov a enten plastik eller læder, da det skærer hurtigere gennem luften, end hvad et almindeligt tov gør.

//Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar