fredag den 8. april 2011

M.A.C Pro Longwear - Good to Go

Hej alle. Så er jeg her igen igen :-))

I har nok alle nu fundet ud af at jeg er helt forelsket i denne farverige læbestift trend! Jeg var i M.A.C i dag med Cecilie og jeg har længe ønsket mig en orange læbestift. Jeg prøvede en på som hed: M.A.C Pro Longwear - Good to Go. Den er så så så fed! Jeg købte den dog ikke, fordi jeg faktisk lige har bestilt en orange hjem fra ebay. Når den kommer kan jeg lige se om den anden er federe. Kan lave et indlæg om den senere. Den er også lidt billigere.

Pro Longwear - Good To Go


Her er den uden gennemsigtig lipgloss

Her er den MED gennemsigtig lipgloss fra H&M

Uden gennemsigtig lipgloss

Uden gennemsigtig lipgloss 
Med gennemsigtig lipgloss fra H&M

Så det var lidt af det hele. Jeg købte en gennemsigtig lipgloss i H&M, fordi de gør præcis det samme som M.A.C's gør. Den hedder bare: Lipgloss by H&M, super god faktisk. Derudover købte jeg også en anden læbestift fra M.A.C's nye kollektion 'Quite Cute'. Den viser jeg jer i næste indslag.

//Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar