tirsdag den 30. november 2010

Øjenvippe buffet ;)

For lige at tolke min så fine valgte overskrift *smiler*, handler dette indlæg om falske/kunstige øjenvipper.

Jeg ved ikke med jer, men i juletiden og bestemt til nytår, elsker jeg at gøre EKSTRA meget ud af mig selv.
Til diverse julefrokoster eller nytårsfester, skal den altså ikke have for lidt.

Jeg besluttede mig derfor, efter utallige gange at have overvejet det, at bestille 60 par øjenvipper over ebay.(det lyder vildt, ikk!)
Billederne viser her en oversigt over alt jeg fik med, både øjenvipperne, en lim og en eller anden 'dingedut' som vidst nok bruges til monolids(Asiatiske øjne) og så et close up af de forskellige styles man får.



  For vipperne gav jeg 3.99$ og for forsendel gav jeg 5.99$ alt i alt 9.98$, som er 57,22 Kr. hvilket jo næsten er for godt til at være sandt!

LINK til sælgeren her  HER!

Vipperne er af udemærket kvalitet! Limen derimod anbefaler jeg jer dog at smide væk! Førhen når jeg har brugt øjenvipper, har jeg heller aldrig brugt den medfølgende lim.

istedet har jeg brugt en der hedder DUO eyelash adhesive.
Den forhandles hvad jeg ved hos MAC til 75 kr og kan også købes på nelly.com LINK HER!


Jeg vil stærkt anbefale disse vipper, hvis du vil have det ekstra 'UMPF' til julefrokosten, nytårsfesten eller hvad det ellers kunne være :)

6 hurtige tips til påsætning af vipperne:


1. Husk altid at passe dem til dit øje før påsætning. Dette gøres nemt ved at sætte vippen UDEN LIM på øjet. Hvis den er for stor, klipper du det ekstra stykke vippe af. Gør det altid fra det yderste af vippen(det hjørne hvor vipperne er længst).

2. Læg en tynd eyeliner ved din vippe kant, så vipperne ved påførsel 'gemmer' sig bedre.


3. påfør limen på den kunstigeøjenvippe, og lad det tørre i 30 sekunder så den bliver klæbrig, dette gør det meget nemmere at sætte vippen på i ét hug og du undgår altså at den glider af.

4. kig ned i et spejl for at gøre det nemmere at placere vippen så tæt på dine egne vipper som muligt.


5. Du kan evt. ligge eyeliner over lim-kanten igen, for at gemme vippen yderligere.


6. Til sidst, 'blend' de kunstige vipper sammen med dine egne vipper, ved hjælp af mascara.



Håber at dette indlæg er til gavn for nogle af jer :)
/Cecilie

1 kommentar:

  1. Jeg så din youtube kanal(som er utrolig god!), og så at du snakker meget om ebay. Jeg har aldrig købt noget der inde fra, men jeg har fundet nogle ting derinde. Ville bare lige vide, om man skal være over atten år for at købe derfra?(-:

    SvarSlet