tirsdag den 30. november 2010

Adax

Hej igen :-)

Jeg var så uheldig at miste min pung/taske i en tur i byen.. Den var super praktisk, man kunne tage den over skulderen og der kunne være vildt mange ting deri. FEDT. Jeg har nu fundet en super fantastisk ny taske fra samme mærke, som er endnu bedre. Der er meget plads i og der er flere rum, 7 rum faktisk! (Der var kun et rum i den gamle). Men jeg vil nu vise jer den pung jeg har købt fra Adax til 699 kr.
Salerno - adax (699 kr.)  Dette er farven BARK

Hvis i ligesom mig også er helt vilde med Adax, kan i gå ind på deres hjemmeside og se på de forskellige kollektioner. Hjemmesiden er: www.Adax.dk. Inde under 'retailers' kan I se hvor man kan købe dette mærke henne. Det er faktisk overraskende mange steder.

Det praktiske ved at have en taske over skulderen med i byen er at man ikke skal tænke over at have den i hånden når man danser, så hænger den i stedet så fint over skulderen. Det er rigtig dejligt synes jeg selv. HUSK dog alligevel at holde øje med den, for folk kan nemt klippe snoren over uden man lægger mærke til det, hvis der er mange mennesker og så har man mistet sin taske! Men alligevel har jeg købt en ny som ser sådan er ud, for den virkelig så god!!



Her er der nogle billeder af tasken + et billede af en 'card holder' og en snor til nøglerne som hørte med:) Og et billed som viser bare nogle af de ting, som kan være i tasken :)


/Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar