lørdag den 8. januar 2011

Sugarpill Cosmetics Haul

Efter Maja og jeg var inde og se Burlesque, har jeg været den største makeup junkie!
Makeuppen i filmen er vild!! Men det skal jeg/vi nok komme inde på i et andet indlæg.

Idag bestilte jeg makeup fra mærket sugarpill, som er et amerikansk mærke.
Jeg hørte om mærket via. youtube og har længe villet bestille noget derfra.
- Til mit held er nelly.com begyndt at sælge det, så jeg købte det derfra.




Sugarpill Chromalust i Goldilux
 jeg købte:

Sugarpill pressed eyeshadow i Poison plum
Sugarpill Chromalust i Royal sugar

Alle øjenskygger og pigmenter koster på nelly.com 75 kr. pr stk. Link til nelly.com's udvalg af sugarpill HER!
Og bliv så hængende for en anmeldelse af disse og for billeder af kommende makeup looks :-)

/Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar